top of page
Produktová stránka
Na Amazonu nestačí pouze přeložit popisky z e-shopu, zkopírovat a vložit. Jsou zde pravidla, která se musí dodržet a pak postupy, které se následovat vyloženě vyplatí.
Amazon je vyhledávač, stejně jako například Google a Youtube, proto je nutné se k němu také tak chovat. Rozdíl je ten, že na Amazonu jsou již zákazníci, kteří nakupují. Buď u Vás, nebo jinde.
Landing page
Už jednu stránku mám, proč tedy další? Tato stránka nám umožňuje odchýlit se od pravidel pro produktovou stránku přímo na Amazonu. Například zde můžeme vložit video a více si s ní pohrát.
Můžeme zde také nabízet slevový kód za kontaktní informace, které pak můžeme proměnit v propagaci a tvorbu dalšího zisku pro Vás.
Propagace
Ať už přímo z Amazonu, nebo například z Googlu.. na Vaši produktovou stránku musí proudit potenciální zákazníci.
Toto zvyšuje takzvaný rank na Amazonu, což znamená, že Váš listing se posouvá výše a zákazníci Vás v budoucnu uvidí i bez propagace.
Získání e-mailu
E-mail nám umožňuje nejenom propagaci, tvorbu cílení a ve výsledku další zisk.. Díky němu můžeme i zefektivnit získání recenzí pro Vaši produktovou stránku.
Recenze, které jsou pro prodejce na Amazonu natolik klíčové, že vymýšlí neskutečné množství způsobů, jak si je obstarat.
Tento způsob je v naprostém pořádku.
Prodeje
Jste u cíle, máte prodeje, zákazníci k Vám chodí sami, proto jste přece na Amazon chtěli, nebo ne? Velký trh, hodně zákazníků, hodně prodejů.
Tohle je něco jako Americký sen, je to možné, ale musíte vědět jak.
bottom of page