top of page
Produktová stránka

Na Amazonu nestačí pouze přeložit popisky z e-shopu, zkopírovat a vložit. Jsou zde pravidla, která se musí dodržet a pak postupy, které se následovat vyloženě vyplatí.

 

Amazon je vyhledávač, stejně jako například Google a Youtube, proto je nutné se k němu také tak chovat. Rozdíl je ten, že na Amazonu jsou již zákazníci, kteří nakupují. Buď u Vás, nebo jinde.

Krok1-min (1).jpg
Krok2-min.jpg
Landing page

Už jednu stránku mám, proč tedy další? Tato stránka nám umožňuje odchýlit se od pravidel pro produktovou stránku přímo na Amazonu. Například zde můžeme vložit video a více si s ní pohrát.


Můžeme zde také nabízet slevový kód za kontaktní informace, které pak můžeme proměnit v propagaci a tvorbu dalšího zisku pro Vás.

Propagace

Ať už přímo z Amazonu, nebo například z Googlu.. na Vaši produktovou stránku musí proudit potenciální zákazníci.

 

Toto zvyšuje takzvaný rank na Amazonu, což znamená, že Váš listing se posouvá výše a zákazníci Vás v budoucnu uvidí i bez propagace. 

propagace.jpg
Krok4-min-min.jpg
Získání e-mailu

E-mail nám umožňuje nejenom propagaci, tvorbu cílení a ve výsledku další zisk.. Díky němu můžeme i zefektivnit získání recenzí pro Vaši produktovou stránku.


Recenze, které jsou pro prodejce na Amazonu natolik klíčové, že vymýšlí neskutečné množství způsobů, jak si je obstarat. 


Tento způsob je v naprostém pořádku.

Prodeje

Jste u cíle, máte prodeje, zákazníci k Vám chodí sami, proto jste přece na Amazon chtěli, nebo ne? Velký trh, hodně zákazníků, hodně prodejů. 


Tohle je něco jako Americký sen, je to možné, ale musíte vědět jak.

Krok5-min.jpg
bottom of page