Blog o Amazonu.jpg
1.png

Bezpečnost na Amazonu!

Chtěli bychom Vás informovat, že v posledních týdnech bylo zaznamenáno několik pokusů o krádeže prodejních účtů v Evropě (některé byly úspěšné). Věnujte prosím pár minut tomuto článku a zkontrolujte si, jestli se Vám něco podobného stalo.


1. Chodí Vám často SMSky s kódem

Jestliže Vám chodí neustále sms s kódem pro přihlášení na Vaše telefonní číslo, které jste použili pro dvoufázové ověření a není to nikdo od Vás, někdo zná Vaše heslo!


Řešení: změna hesla



2. Chodí Vám často od "Amazonu" e-maily

Pokud Vám od Amazonu chodí e-maily, kde Vás nabádají k proklikům skrze odkazy, nereagujte, pokud nevíte o co jde. Většinu komunikace nebo většinu informací můžete vidět v prodejním rozhraním.


Řešení: neproklikávejte odkazy



3. Přichází Vám e-maily o prodeji produktů, které nejsou Vaše

Přišel Vám e-mail, o tom že jste "prodali" produkt (především dražší elektroniku), který nemáte na Amazonu přidaný? Věnujte tomuto e-mailu pozornost a zkontrolujte si v prodejním rozhraní inventář.


Řešení: odstranit listing, změnit heslo do Amazonu a e-mailu.



Jak se chránit?


1. Nezaškrtávejte pamatovat si prohlížeč / heslo

Pokud toto děláte a někdo se nabourá do Vašeho počítače, má ihned přístup do všeho. Pro bezpečnost Vašeho byznysu, nešetřete čas a raději vždy heslo vyplňte při každém přihlášení.


Pokud jste tak učinili, vymažte si cookies a uložená hesla v prohlížeči.


2. Ověření přihlášení SMS kódem

Doporučujeme Vám si zapnout dvoufázové ověření při přihlašování (pokud ho nastavené nemáte). Při každém přihlášení Vám přijde smskou ověřovací kód.



3. Posílání přístupu

Pokud někomu posíláte přístupy k Vašemu prodejnímu účtu, vždy rozdělte e-mail od hesla. Nikdy neposílejte oboje spolu po síti. Heslo posílejte vždy raději smskou, jedině tak máte nejvyšší šanci, že se k heslu nikdo jiný nedostane.



Pokud máte podezření, že je něco s Vaším prodejním účtem v nepořádku, kontaktujte nás.