Blog o Amazonu.jpg
1.png

Jak na obrázky produktu

Aktualizováno: 31. 10. 2018

Obrázek produktu má velkou roli na Amazonu. Je to totiž to první, co zákazník vidí, když hledá produkty, které chce zakoupit. Nestačí mít jen hezké obrázky, které zaujmou, ale je zapotřebí dodržovat i požadavky ze strany Amazonu. Nejprve si obrázky rozdělíme:


Hlavní obrázek produktu

Hlavní obrázek produktu neboli úvodní je obrázek, který je vždy vidět jako první. Je viditelný na hlavní straně, na které se zobrazují všechny produkty, které odpovídají hledanému výrazu zadanému zákazníkem do vyhledávače. Je to rovněž obrázek, který zákazník vidí jako první, jakmile se proklikne na Vaší produktovou stránku. Tento obrázek musí být na bílém pozadí a vyplnit nejméně 85% plochy.


Ostatní obrázky produktu

Ostatní obrázky produktu jsou další obrázky, na kterých můžete podrobněji zachytit svůj produkt. Celkem můžete na Amazon nahrát až 8 obrázků. Na těchto obrázcích je žádoucí zachytit detailní složení Vašeho produktu nebo produkt z více stran.


Požadavky na obrázky


Formát obrázku: JPEG/JPG, PNG, GIF

Minimální rozměry: 1000 x 1000 pixelů

Maximální velikost: 10 MB

Názvy obrázků nesmí obsahovat mezery.

Použití autorsky chráněných snímků jiných osob nebo firem není povoleno.


Než se pustíte do tvorby obrázků, je důležité se zamyslet, co vše by mohl zákazník chtít vidět. Například u batohu ho nebude zajímat pouze vzhled z venku, ale i uspořádání kapes uvnitř. Nebude na škodu udělat také obrázek, jak vypadá batoh na zádech, aby si mohl udělat lepší představu.



Rady na závěr

Než se pustíte do tvorby obrázků, je důležité se zamyslet, co vše by mohl zákazník chtít vidět a využít sílu obrázků k dokončení nákupu.


Zvětšení

Ujistěte se, že Vaše obrázky mají dostatečně vysoké rozlišení, aby umožnily funkci zoomu Amazon. Tím, že zákazníkům umožníte pečlivěji se zaměřit na váš produkt, můžete zvýšit pravděpodobnost jeho prodeje. Pokud máte například produkt, jako je fotoaparát, mohou si zákazníci pomocí funkce zoom lépe prohlédnout různé dostupné tlačítka a funkce, které jim pomohou při rozhodování o koupi.


Úhly

Zobrazte produkt z různých úhlů. To slouží k tomu, aby se zákazník cítil, jako kdyby viděl celý produkt, a ne jen to, co chcete zobrazit.


Pozadí produktu

U některých produktů je pro zákazníky důležité, aby si představili, jak se výrobek hodí do jejich prostředí. Například pokud prodáváte kávovar, zasaďte ho do prostředí kuchyně, kde ho bude zákazník pravděpodobně mít. Vedle postavte hrnek s již hotovou kávou, který může zákazníka také navnadit tím, že na kávu dostane chuť.


Použití produktu

Když vytvoříte obrázek, kde zobrazíte používání, mohou si pak zákazníci lépe představit, jak mohou produkt používat.


Poměr veliskoti

U některých produktů může být užitečné uvést poměr velikosti. Vytvořte obrázek produktu v kontextu jiné položky. Například batoh na zádech osoby, pro kterou je určený.


Vlastnosti produktu

Umí Váš produkt něco specifického? Ukažte to! Nechte prodat svůj produkt tím, že jeho vlastnosti rovnou ukážete, místo toho když je jen vypíšete.



Pokud chcete mít hezké obrázky vyfocené téměř jako od profesionálů, doporučujeme zakoupit tento studio photo box. Tento box je možné zakoupit přes internet a brzy také přímo u nás!


Nyní už víte, jak na obrázky a můžete se posunout o krok dále.