Obrázky produktu jsou bezpochyby také rozhodujícím faktorem, zda si produkt zákazník koupí nebo ne. Jsou to první, co zákazník vidí, když vyhledává produkty.

Mít kvalitní obrázky produktu je pro úspěšný prodej velmi klíčové. Je důležité nad nimi přemýšlet a zároveň dodržovat pravidla Amazonu. V tomto článku si rozebereme:
Hlavní obrázek produktu
Hlavní obrázek produktu neboli úvodní je obrázek, který je vždy vidět jako první. Je viditelný s ostatními produkty na hlavní straně, na které se zobrazují produkty, které odpovídají hledanému výrazu zadanému zákazníkem do vyhledávače.

Rovněž se jedná obrázek, který zákazník vidí jako první, jakmile se proklikne na vaší produktovou stránku.
Ostatní obrázky produktu
Ostatní obrázky produktu jsou další obrázky, na kterých můžete podrobněji zachytit svůj produkt. Celkem můžete na Amazon nahrát až 8 obrázků.

Požadavky na obrázky od Amazonu
Ani u obrázků není výjimkou, že musíte hrát podle pravidel Amazonu. Poslední, co chcete vidět je hláška, že Amazon potlačil váš záznam, protože jste porušili požadavky na obrázky.
Obecné požadavky
Obrázky musí jasně reprezentovat produkt, který je na prodej.
Pro využití funkce ZOOM, musí mít obrázek nejméně 1000 pixelů na straně.
Obrázky nesmí přesáhnout 10 000 pixelů na nejdelší straně.
Podporované formáty: preferovaný je JPEG (.jpg nebo .jpeg), ale můžete využít i PNG, TIF nebo GIF.
Obrázky nesmí být rozmazané, rozpixelované ani mít zubaté okraje.
Obrázky nesmí obsahovat nahotu ani mít sexuální podtext.
Hlavní obrázek
musí být na bílém pozadí a vyplnit nejméně 85% plochy.
musí být profesionální fotografie skutečného produktu (grafika, ilustrace nejsou povoleny).
nesmí obsahovat text, loga, vodoznaky nebo jinou grafiku přes horní část produktu nebo na pozadí.
nesmí obsahovat více pohledů na jeden produkt.
musí zobrazovat celý produkt, který je na prodej.
7 tipů, jak vytvářet obrázky na Amazon
Než se pustíte do tvorby obrázků, je důležité se zamyslet, co vše by měl zákazník vidět a využít tak plnou sílu obrázků k dokončení nákupu. Pro příklady níže řekněme, že budete prodávat kávovar.
Využijte funkce "ZOOM"
Ujistěte se, že obrázky mají dostatečně vysoké rozlišení (nejméně 1000 pixelů na straně), aby bylo možné použít funkci zvětšení.

Je prokázáno, že funkce zoom dokáže zvýšit prodej.
Zobrazte produkt z více úhlů
Zobrazte produkt z různých úhlů. Ukažte produkt zákazníkovi z více úhlu, aby produkt lépe poznal a dokázal si ho jasněji představit.

U kávovaru to mohou být obrázky dostupných funkcí, velikost nádoby na zrnka kávy atd.
Zasaďte produkt do používání
Pomozte zákazníkům si produkt představit tam, kde ho budou používat. Zasaďte kávovar do prostředí kuchyně, kde ho bude zákazník pravděpodobně využívat.

Nezapomeňte v něm zachytit i proces tvorby kávy, kterou zákazník má tak rád.
Infografika
Zvýrazněte relevantní informace o produktu tím, že je přidáte do svých obrázků. Můžete v nich uvést například:
vlastnosti či výhody vašeho produktu,
rozměry nebo jiné důležité specifikace,
instruktážní pokyny,
porovnání oproti konkurenčním produktům.

Lifestylové foto
Zaměřte se na použití produktu, kde produkt spojíte s nějakou emocí. Pokud zůstaneme u kávy, vyfoťte osobu, jak si svou výbornou kávu vychutnává. Ať už sama, nebo s přáteli.
Porovnání před vs po
Řeší produkt konkrétní problém? Vytvořte srovnávací obrázek před a po, abyste zákazníkům přesně ukázali, jak jim prospěje.
Porovnání velikosti
U některých produktů může být pro zákazníka užitečné ukázat poměr velikosti v kontextu jiné položky.

Nyní už víte, jak na obrázky! Pokud si stále s obrázky nevíte rady nebo nemáte nápad, jaké obrázky k produktu nechat vytvořit, kontaktujte nás a dotáhneme spolu obrázky k dokonalosti.