V naší první případové studii bychom Vám chtěli ukázat z praxe na jednom našem dříve prodávaném zboží, jak a proč jsme postupovali při jeho výběru. Jedná se o toto zboží:
Jednoduchý organizér nebo držák na různé věci.
Asi si právě říkáte, proč zrovna tento organizér a jaký měl úspěch. Tento organizér jsme zvolili záměrně hned z několika důvodů.
1. Jedná se o zboží, které je vhodné do domácnosti
2. Zboží je možné použít na několik věcí zároveň
3. Zboží je dostupné ve více barevných variantách
4. Jde k němu vymyslet dobrý popisek
5. Je lehký, levný a jednoduchý
Zboží jsme našeli úplnou náhodou při prohlížení prodejního portálu AliExpress. Dodavatel i zboží splňovali všechna kritéria, kterými se řídíme:
Výborné hodnocení ✓
Nízká prodejní cena ✓
Doprava zdarma ✓
Rychlý termín dodání ✓

Takto vypadalo zboží, které bylo již dostupné na Amazonu:

Případová studie v číslech? Důležité je zmínit, že tento produkt byl prodáván pod obchodním modelem dropshippingu. Více se o dropshippingu dočtete zde.
Pořizovací cena = 3,00$
Prodejní cena = 15,99$ po slevě 12,49$
Poplatek Amazonu = 0,99$
Zisk z kusu = 12,49$ – 3,00$ – 0,99$ = 8,50$
Start prodeje = 4.12.2016
Konec prodeje = 24.6.2017
Celkový počet prodaných kusů = 1 488 ks (248 ks měsíčně)
Počet nasbíraných recenzí = 419
Celkový zisk = 12 648$ (2 108$ měsíčně)